1 Şubat 2014 Cumartesi

Pucca Günlük #4 Ay Hadi İnşallah!

         


         Pucca Günlük #4 Ay Hadi İnşallah!
         Pucca
         Okuyan Us Yayınevi / Dizüstü Edebiyat
        
         “Ne anneler, ne eski sevgililer ne de etrafta dolanan s…tükler! Bu kez başaracam, bu kez o duvağı takcam! Hiçbir şey önüme engel olamayacak… Sen bile! Kaderimde yokmuş, falımda çıkmıyormuş, o adam bana göre değilmiş… Hiiiiiç anlamam, dinlemem, o adam buraya gelecek! Ayy hadi inşallah!”
            “İskambil kağıtlarından ev yapıyorum kendime Vale’yi saklıyorum, Kız’ı kıskandırıyorum, As’la hayaller kuruyorum. Hep bir şeyler eksik kalıyor, sayılar başımı döndürüyor. Fal bakıyorum maça aramızı bozuyor, papaz kaçıyor. Ve ben kağıttan evin içine bir türlü sığamıyorum…”
            Bu kitabın okuyucularına bir uyarısı olsaydı, o da “Pucca bu, anılarını mutlaka okuyun ama sakın ola ilişkinizde uygulamayın!” olurdu… Sosyal Medya’nın kraliçesi Pucca, 4. kitabı  Ay  Hadi İnşallah’ta yine kadın zekasını, komikliğini, sinsiliğini, şaşkınlığını ve hani o bildiğimiz, “Ne onunla ne onsuz!” aşkı en yalın haliyle yazdı… Pucca’nın günlüğünde bu kez en bilinen aşkı Ceri ile olan hikayesini okuyacağız. Her durumdan kavga çıkaran, her kavgada ayrılan, her ayrılıktan 10 dakika sonra barışan Pucca ve Ceri’yi okurken, bakalım siz hangi tarafta yer alacaksınız?
            (Arka kapak)

         Sonunda az önce dördüncü kitabı da bitirdim. :) Evet mutluyum, 4 günde 4 kitabı da bitirdim.
         Pucca’nın anlattığı adamların içinde en çok Ceri’yi sevdim. Niye, bilmiyorum. Ama bence içlerinde en iyisi oydu. Gerçi dakika başı kavga ediyorlar gibi ama olsun. Sanırım hâlâ birlikteler. Allah daim etsin. :)
         Kitapların içinden en çok Ve Geri Kalan Her Şey ile bu kitabı sevdim. En çok da Allah Beni Böyle Yaratmış da üzüldüm.

         Devamı da gelir inşallah, mutlu haberlerle birlikte tabii. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder