17 Nisan 2013 Çarşamba

Cevapsız Ağrı


         


         Cevapsız Ağrı
         Umay Umay
         Altıkırkbeş Yayın
        
         Umay Umay’ı ilk kez lisedeyken dinledim. Liseden sonra bağımlısı haline geldim. Sonradan öğrendim ki kitapları da varmış. Ama Balıkesir’de değil kitaplarına, Cdlerine bile ulaşamadım. Sonra bir tanıdığım İstanbul’dan bulup Naylon isimli albümünü yollamıştı, sağolsun. Bulamamıştım ama aramaktan da vazgeçmedim. En sonunda bu yıl erkek arkadaşımla tüm kitaplarını aldık.
         Bu okuduğum ilk kitabı. Birkaçını internette bulup okumuştum. O yüzden tarzına alışığım. Yine de onu okumak bildiğim sokaklarda yürümek gibi. Fazlasıyla tanıdık. İçten.
         Şimdi geriye kaldı 4 kitabı.
         Onu hâlâ dinlemediyseniz mutlaka dinleyin. Ve kitaplarını da okuyun. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder