5 Mart 2017 Pazar

Pulbiber Mahallesi

         


         Pulbiber Mahallesi
         Didem Madak
         Metis Yayınları

         Öyle çok şimşek çaktı ki gece
     Ben sonu Z harfi olarak düşündüm
     Son harf olarak
     Ben Zeni düşündüm ahbap.

     Bu basıma eklediğimiz “Ardından” bölümünde şairin kitaplarında yer almamış şiirlerine yer verdik.
     (Arka kapaktan)

         İnsan ne diyeceğini, ne yazacağını bilemiyor. Pulbiber Mahallesi’nin her hüzünlü sokağında ayrı ayrı dolaştım okurken. Didem Madak’ın hüznü tam olarak karşısındakinin içine işlemesi gibi bir yeteneği var bence.
         Bir de kitabın sonuna eklenen “Ardından” bölümünü de çok sevdim. Özellikle de “Yağmur ve Çilingir” şiirini.
         Diğer Didem Madak kitapları için tıklayınız.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder