22 Mart 2018 Perşembe

Yorgun Zaman Düşleri


         


         Yorgun Zaman Düşleri
         Suat Ak
         Rasyo Yayınları

         Her şeyi, bilmiyorum ne zamandan beri
         Kendi akışına bıraktığımı farketmiyor musun?

         Küllerinde senden bir koku bulabilirim diye
         Bütün hayallerimi yakıyorum...
        
         Dar, uzun koridorların karanlığında
         Bir ağızdan çıkmış iki çığlık gibi
         Sarmaş-dolaş çınlatıyoruz duvarları:
         SEN VE BEN...
         Penceresi olmayan evlerde
         Yıldırımlar bekleyerek göklerden.
         (Arka kapaktan...)

         Bu ay okuduğum şiir kitaplarından çok randıman alamadım nedense. Ama bu şiir kitabı, bir öncekine göre bir tık daha iyiydi diyebilirim. Ama yine de benim için ortalamanın altında şiirlerdi.
         Yine de farklı yayınevleri ve farklı şairler okumaya devam edeceğim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder