21 Temmuz 2013 Pazar

Aya’nın Günlüğü (E-Kitap)

     

         Kitou Aya, kendisinde Beyincik Dejenerasyonu olduğunu öğrenen liseli bir geç kızdır. Bu hastalık, kişinin bedeni üzerindeki kontrolünü kaybetmesine neden olur. Hasta,zihinsel yeteneklerini kaybetmediği için, bu hastalık bir hapishane gibidir. Çabaları neticesinde Aya, kendisini güçlendirecek ve hastalıkla mücadele etmesini sağlayacak sözleri buluyor ve sonradan bu sözler, milyonlarca okuyucunun kendi sıkıntılarının üstesinden gelmesi için esin kaynağı oldu. Bu, onun hikayesi.
         (Giriş yazısı)
        
         Aslında bu bir e-kitap değil, pdf dosyası. Bana nerden geldiğini bilmiyorum ama uzun bir süredir bilgisayarımda duruyordu. Yani uzun zamandır bir e-kitap dosyası oluşturuyordum zaten. Geçtiğimiz haftalarda bir tablet sahibi olunca Aya’nın Günlüğü ile açılışı yaptım. Ofiste ya da dışarılarda bir yerlerde yanımda kitap yoksa ya da elimdekilerden sıkıldıysam iyi oluyor.
         Dosyayı buraya yükleyemedim ama googleda aratınca bir sürü sitede çıkıyor aynı hikaye. Giriş yazısında da bahsedildiği gibi Aya’nın tuttuğu bir günlük bu. Hastalığıyla ilgili yazıyor.

         Artık bir tabletim olduğuna göre blogda okuyacağım e-kitaplara da yer vermeye karar verdim.
         Bir sonraki e-kitap yazısında görüşmek üzere.

         *Görseli pdf dosyasından alınmıştır.


4 yorum:

  1. Yanlış hatırlamıyorsam Aya'nın hikayesi Japonya'da çok popüler, dizisi ve filmi çekildi ve hatta ikisi de One litre of tears adıyla yayınlanmıştı sanırım...

    YanıtlaSil
  2. Aslında o dizi elimde var ama henüz izlememiştim. Onu da izleyeyim o zaman. Teşekkür ederim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben diziyi de filmi de izlediğim dönem ağlaya ağlaya harap olmuştum, baştan uyarmış olayım :)

      Sil
  3. O zaman ağlamak istediğim bir zamanda izlemeliyim. :)

    YanıtlaSil