4 Eylül 2013 Çarşamba

Arada

               

         Arada
         Behçet Necatigil
         Varlık Yayınları

         İçinde 35 adet şiir bulunan ve yazarından imzalı bir kitap daha. Taze bitti. :)
         Şiir okumayı çok severim. Ama sesli okumayı beceremem. Hatta bir şiir okuyup gidip düşünüp sonra gelip tekrar okuyanlardan da değilim. Hepsini aynı anda okuyup bitirmeyi severim. Sonra da beynimde, gözlerimin önünde uçuşan kelimeler…
Kafa karışıklığını seviyorum yani.
Yine çok severek okuduğum bir kitap oldu. İki şiirini çok sevdim özellikle. Biri “Kirli Soru” isimli şiiri, diğeri de kitaba da ismini vermiş olan “Arada” şiiri.
Buyrun o zaman:

Kirli Soru

Benim oralarda hiçbir işim yoktu,
Şeytana uydum.
Aç ahtapotlar kaynaşırken dipte,
Kaypak karanlıkta sürükleniyordum.

İnce yüzünüzde üzgünce bir bakış
Birden sizi gördüm.
Açtı arı doruklarda bir safran
Durdum.

İlk sevgili güldü yitik anılardan
Mutsuz, yalnız.
Sessiz kınamanızı, utançlarda küçülmüş,
Aldım, geri döndüm.

Gelsem,
Siz yine orda mısınız?





         

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder