31 Aralık 2013 Salı

Ah ve Mat

         


         Ah ve Mat
         Sedat Balun
         Optimum Kitap
        
         Kaynakça; Hüzün
         (Arka Kapaktan)

         2013’ün son kitabıyla karşınızdayım. Daha önce de Sedat Balun’ndan Canın Cennete!!! kitabını okumuştum. O yüzden ikincisini de okumak istedim.
         Kitap ilk çıkan kitapla aynı formatta yine. Kısa kısa cümlelerden oluşuyor.
         Ben ne çok seviyorum kitaplarını ne de sevmiyorum arasında bir yerlerdeyim. Bilerek yapıyor her halde, sık sık aynı cümleler geçiyor çünkü. Ya da birbirine benzer cümleler. Bu da beni sıkıyor açıkçası.
         Ama yine de twitterda Sedat Balun diye ölüyorlar yahu! Hayret doğrusu.

         Bu yıl hedeflediğim kadar kitap okuyamadım sanırım. Bir iki güne sayar dökerim kaç kitap okuduğumu. 2014 bol kitaplı geçsin. Mutlu yıllar!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder