10 Kasım 2017 Cuma

Çiçek Caddesi'nin Köpek Patronu

         


         Çiçek Caddesi'nin Köpek Patronu
         Rita Ray
         Çeviren: Çiğdem Köfüncü
         Martı Yayınları

         Şipşak, Çiçek Caddesi’nin köpek patronudur. Hem görevini hem de yaşadığı caddeyi çok sevmektedir. Fakat bir gün, sahipleri Ada ve Hasan, aniden başka bir mahalleye taşınmaya karar verirler. Peki, Şipşak ne yapacaktır? Çiçek Caddesi’nin bir köpek patrona ihtiyacı vardır.
            (Arka kapaktan…)

         Yine bir çocuk kitabı okudum. Ne yapayım, seviyorum. :) Bu kitap 1. ve 2. sınıflara uygun bir kitapmış.
         Kahramanımız Şipşak’ın sahipleri oturdukları mahalleden taşındıktan sonra nasıl bir yöntemle eski mahallesine gidip patronluk yaptığını anlatıyor kitap. :) İşten dönerken trafikte iyi oluyor böyle kitaplar.
         Tavsiye ederim. :)



2 yorum:

  1. ben de seviyorum çocuk kitaplarını,hem eve gelen çocuklar için bulunduruyorum.

    YanıtlaSil
  2. Balıkesir'de ailemin yanındayken ben de kuzenlerin çocuklarına dağıtırdım. :)

    YanıtlaSil