9 Kasım 2017 Perşembe

Nehrin Karşı Kıyısındaki Turtalar

         


         Nehrin Karşı Kıyısındaki Turtalar
         Nick Warburton
         Çeviren: Çiğdem Köfüncü
         Martı Yayınları
        
         Rodney Bodney’in görevi, fırıncı babasının yaptığı beş tane, bol şekerli turtayı nehrin karşı kıyısına götürmektir. Fakat köprü yıkıldığı için karşıya geçemez. Bunun üzerine Rodney’nin aklına harika bir fikir gelir. Acaba bu fikir işe yarayacak mıdır?
      (Arka kapaktan…)
        
         Kitap kaç yaş grubu için uygun bilemiyorum ama oldukça küçükler için uygun olduğunu düşünüyorum. :) Ama bu benim çocuk kitabı okumam için engel mi? Tabii ki hayır. Ki bence büyüklerin çocuk kitaplarını –kesinlikle- okuması gerekiyor. Malum çocuk kitaplarının bile içini nelerle doldurduklarını her gün görüyor ya da okuyoruz. Taze beyinleri korumamız gerekiyor.
         Kitapta Rodney isimli bir karakterimiz var ve babası bunları nehrin karşısındaki bir dükkâna götürmesini istiyor ama karşıya geçeceği köprü yıkık. Bu yüzden türlü türlü çareler düşünüyor. Onun bulduğu çareleri okuyorsunuz hem de çocuğun sayı saymasında ve bir olaya çözüm üretmesi konusunda faydalı buldum ben.

         Muhtemelen küçük çocuğu olan anneler biliyordur ama bilmeyen varsa öneririm. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder