1 Kasım 2017 Çarşamba

Herkes Kendi Kitabının İçini Tanır


Herkes Kendi Kitabının İçini Tanır*
Hazırlayan: Halim Ağaoğlu
Adelet Ağaoğlu’nun yazarlığının 55. yılı onuruna…
Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları

Elinizdeki kitap, değerli yazarımız Adalet Ağaoğlu’nun 55 yıllık yazarlık uğraşı içinde söze ve yazıya yansıyan seçme örnekleri bir araya getiriyor. Eşi Halim Ağaoğlu’nun kendi arşivinden derlediği bu çalışmada;
Hakkında yazılanlar
Eserlerindeki sav ve özdeyişler
Eserlerinin eleştirileri
Yazı, demeç, soruşturma ve söyleşilerinden alıntılar
Aldığı ödül ve unvanlar
Belgeler ve fotoğraflar yer alıyor.
(Arka kapaktan…

Kitabın içinde tam da arka kapakta geçen konu başlıkları var. O yüzden bu tip çalışmalardan hoşlanıyorsanız okuyun derim. Ama benim asıl söylemek istediğim başka bir şey var.
Ben Adalet Ağaoğlu’nun Yazsonu kitabını okumuştum ve resmen nefret etmiştim kitaptan. O yüzden de hep uzak duruyordum Ağaoğlu kitaplarından. Ama bu kitabı okuyup kendisi ve kitapları hakkında bir fikir edindikten sonra diğer kitaplarını mutlaka okumaya karar verdim. O yüzden bu kitap benim için önemli bir okuma oldu.

Neymiş efenim, tek kitaba dayanarak önyargılı olmamak lazımmış. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder