22 Şubat 2018 Perşembe

Aramızdan Hüzün Yıllar Geçti


         


         Aramızdan Hüzün Yıllar Geçti
         Selin Tümöz Özmen
         Iq Kültür Sanat Yayıncılık
        
         Bir oyun gibiydi ilk başta.
         Memlekette oyunlar dönüyordu;
         Bizim başımız dönüyordu.
         Damarımızdan serum gibi çekiyorduk hayatı...
         Birbirimizi sevmemeliyiz demiştim sana!
         Alkolsüz gecelerimde,
         İçimden geçirmiştim;
         Diyememiştim belki de...
         Sol kolum acıyor uzun zamandır;
         Sen inanmıyorsun,
         Her gece çağırıyorsun beni!
         Bırakıyorum gölgemi duvarıma...
         (Arka kapaktan)

         Bu kitabı da ismine vurulup almıştım. Arka kapak yazısında da kitaba ismini veren şiirin bir kısmı var. Oldukça başarılı şiirler var bence içinde.
         Bu kitabı okumanızı öneririm.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder