23 Şubat 2018 Cuma

Ben Türk Kızı Nasılım


         


         Ben Türk Kızı Nasılım
         İsolde
         Alakarga Yayınları
        
         “Eline aldığı üç narı birer el bombası gibi fırlattı yemekhanenin terasına, üçü de kan dolu birer balon gibi patlamış ve terasın yarısını kırmızıya boyamıştı. Hevesle eğildi ve yerdeki nar tanelerini bir tavuk gibi gagalamaya başladı, elleri kullanmak kesinlikle yasak, demişti BurçTanrısı, aşk ve şans için biraz zorluğa katlanacaksınız!”
        
         İsolde kim?
         Eyfel manzaralı selfienize başını uzatan kendini bilmezin biri İsolde! Akraba düğünlerine makyajsız gidiyor, tektaşa uzanan elinize vuruyor! “Sarışın” dayatmasınından fena halde sıkılmış durumda. Saçını boyatmak isteyenlee mavi ve yeşili öneriyor. Kadınların kendilerini erkeklerin fantazilerini gerçekleştirmekle yükümlü hissetmelerini kabul edemiyor. Kadınlara erkeklerin oyuncağı değil, oyun arkadaşı olmayı öneriyor.
         İsolde kim?
         Yanınızdaki cadı İsolde, son cadı!
         (Arka kapaktan)

         Aslında bu kitabı isminden dolayı almıştım. Yani Edip Cansever’in Ben Ruhi Bey Nasılım kitabını andırıyor ismi. Ya çok ciddi bir şey ya da çok abdürd bir şey çıkacaktı karşıma.
Uzun zamandır bu kadar eğlenerek okuduğum bir kitap olmamıştı doğrusu. Zavallı kızlarımızı bir koca/sevgili bulabilmek için girdikleri/düştükleri halleri anlatıyor kitap. Ne yazık ki bir çoğunu çevremde gördüğümü söyleyeceğim. Yani gülerek, eğlenerek okudum ama bir yandan da “neden böyle oluyor” diye sorgulamaktan alamadım kendimi.
         Güzel kardeşlerim/arkadaşlarım olsun diye oldurduğunuz hiçbir ilişki sağlıklı olmuyor. Fazla zorlamayın ve kendinizi sevin.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder