20 Şubat 2017 Pazartesi

Balıkesir Muhasebecisi

         


         Balıkesir Muhasebecisi / Tanrı Dağı Ziyafeti
         Reşat Nuri Güntekin
         Milli Eğitim Basımevi

         Bu kitabı birkaç ay önce Kızlarağası Hanı’ndan almıştım. İtiraf ediyorum ki adında Balıkesir geçiyor diye almıştım. Geçen gafta Balıkesir’e giderken de çantama attım otobüste okurum diye ama pek okuyamadım. Çünkü otobüste rahatsızlandım. Kitap sadece –gidip gelirken- iki kez çantaya girmesine rağmen kapağı ufalanmaya başladı. Kitabı güneşte bırakmışlar çünkü. İçinde öyle bir şey yok ama kapakları fena olmuş. Kaplamayı düşünüyorum ciddi ciddi.
         Kitap, tiyatro oyunu metni tarzında yazılmış.
         Balıkesir Muhasebecisi bana Şener Şen’in oynadığı Namuslu filmini hatırlattım. Acaba uyarlama mı diye araştırdım ama bir şey bulamadım.
         Tanrı Dağı Ziyafeti ise dünümüzün koltuk savaşları, bugünümüzün diktatörleri; hep aynı hikaye yani.
         Şu an görseldeki Caniler Uyumaz ile okuma eylemime devam ediyorum.

         Siz bu aralar neler okuyorsunuz?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder