28 Şubat 2017 Salı

Tehlikeli Spor Ayakkabılar

         


         Tehlikeli Spor Ayakkabılar
         Susan Gates
         Çevirmen: Çiğdem Köfüncü
         Martı Yayınları

         “Ağabeyim bir çift mor spor ayakkabı aldı, ama bu ayakkabılar hiç de normal değil. Gerçekten değil, çünkü gece olunca kendi kendilerine hareket ediyorlar… Ve ben bunu size kanıtlayabilirim!”
            (Arka kapaktan)
           
         Çocuk kitabı severlerde bugün yine güzel bir kitap var.
         Küçük kardeş, ağabeyinin yeni aldığı spor ayakkabılarının canlı olduğunu ve geceleri dışarı çıkıp avlandığını iddia ediyor. :)
         Anlatım dili akıcı ve çizimleri çok güzeldi. İtiraf ediyorum, ben bu kitapları hep çizimleri için okuyorum. :) Hala resimlerine bakıyorum yani, yaş 27. :)
         Olsun. Çocuk kitabı okumak için illa çocuk olmak gerekmez bence. :)
        


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder