31 Mayıs 2018 Perşembe

Günbatımının Kıyısında


         


         Günbatımının Kıyısında
         Tansu Demirci
         Yitik Ülke Yayınları
        
         “İnsanları gözlerine baktığınızda anlayabilirsiniz ancak. Benim gözlerimde yarım kalmış bir aşkın gölgesi var ve gölgeler her zaman biraz serindir. Biliyorum sizler parlaklığı ve scaklığı seversiniz hayatınızda, gözlerime bakmaktan hoşlanmazsınız. Sorun değil, beni sadece dinleseniz de olur. Sizinle alçak sesle konuşacağım, gürültü etmekten bıktım usandım. Çocukken arkadaşlarıma bağırırdım, yeniyetmeliğimde babama bağırıp durdum ve aşık olduktan sonra da Ahmet’e. Artık küçük harfleri tercih ediyorum. Ünlemler yerine daha çok üç noktalar var cümlelerimin sonunda. Değiştiğimi canım babacağım da görebilseydi keşke...”
         Günbatımının kıyısında oturmuş, kendilerini özlemle andıkları günlere götürecek gemileri bekleyen insanlara dair bir roman...
         Tansu Demirci’nin ilk eseri “Günbatımının Kıyısında”, benzer acıları çekmiş gerçek dostların dünyasından kesitler sunan hüzünlü bir anlatı...
         (Arka kapaktan...)

         Okumaya ilk başladığımda birkaç bölümden sonra hızlı hızlı akacak sanmıştım kitabı. Ama sonra tam olarak anlayınca gördüm ki yavaş yavaş anlatan akıcı bir kitap bu.
         Yolları bir şekilde kesişen insanların hayat hikayalerini, sevinçlerini, üzüntülerini anlatıyor kitap. Naif bir okuma oldu benim için. Zevk aldım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder