31 Mayıs 2018 Perşembe

Na


         


         Na
         Bedri Kenan Karaal
         İsim Yayınları

                Ne bir lokma olayım ağzında
         Ne sen, ne de aşkımız
         Geveleyip durmasın bizi
         Öyle bir şiir yazayım ki
         Bu akşam
         Hayata dair
         Azı dişi olmasın.

         Beyaz olsun sayfalar gibi
         Beyaz olsun
         Pamuk gibi kar gibi
         Ve ben öyle bir şiir yazayım ki
         Bu akşam
         Şeytan işi olmasın.
         (Arka kapaktan...)

         Bu kitaptan çok umutlu değildim aslında başlarken. Hatta neredeyse yarısına kadar benim için orta düzey şiirler olarak ilerliyordu. Ama sonra Atatürk ile ilgili bir şiir okudum ve büyülendim. Ondan sonraki tüm milliyetçi olarak tanımlayabileceğim şiirleri çok severek okudum.
         Kitap ile ilgili tek sıkıntım kapak tasarımının kötü olması. Bence şiir kitaplarının genel sorunu bu zaten. Kapaklarını o kadar çekici bulmuyorum şiir kitaplarının.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder