27 Aralık 2017 Çarşamba

Kimi Kısa Öyküler

         


         Kimi Kısa Öyküler
         Seve
         Tuna Gazetecilik ve Matbaacılık

         Şiir anlatılmaz okunur. Oysa bu kitapta okuduklarımı çevreme anlatmaya başladım bile. Demek ki bunlar gerçekten öyküymüş. Kafanızdaki bazı kavramları yeniden sorgulamanızı gerektirebilecek oldukça ironik, çeşit çeşit öyküler. – Tülay KUZHAN
            Eline, diline, yüreğine sağlık Seve. – Meliha ÖZKESİCİ
            (Arka kapaktan)

         Kitabın isminde her ne kadar öykü dese de şiir şeklinde yazılmış her biri. Kitapta farklı anlatıların ağzından hikâyeler var. Kitap Söke’de basılmış ve kitaptaki öykülerin de birçoğu genelde Ege’de geçiyor. Birçoğunun gerçek olduğunu düşünüyorum ben açıkçası.
         Bu arada kitap bana derneğin bir toplantısında (ÇYDD) verilmişti ve sanırım ücretsiz olarak dağıtıldı normalde de. Kitabın künyesinde de sadece basım yeri olan matbaanın ismi var ve herhangi bir dağıtımcı yok. Satışa sürülmemiştir diye düşünüyorum. Söke’de edebiyat dergisi de çıkaran bir bey vardı. Yanlış hatırlamıyorsam bu kitabı da o derlemişti. İsmini hatırlayamıyorum ne yazık ki.

         

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder