16 Aralık 2017 Cumartesi

Hobbit

         


         Hobbit
         J. R. R. Tolkien
         Çeviren: Gamze Sarı
         İthaki Yayınları
        
         Fantastik filmlerden ve kitaplardan pek hoşlanmam. Hatta Yüzüklerin Efendisi serisinin filmlerini bile Ali izletmişti bana. Sonrasında Hobbit’in filmi çıkınca da onu da sinema da izlemiştik. Hala fantastik tür çok ilgimi çekmese de bu hikayeyi sevdim ve kitabını okumaya karar verdim.
         Bir arkadaşımızın kitabı -Hobbit- bizdeydi. Ali çoktan okuyup bitirdi ama benim için doğru zamanın gelmesi biraz uzun sürdü. Ama neyse ki Aralık başında okuyup bitirdim.

         Hikayenin büyük bir kısmı film ile paralel gidiyor olsa da ara ara kitapta bazı farklılıklar var. Ben kitabı olan bir filmi izlemekten ya da filmin kitabını okumaktan zevk alan kısımdan olduğum için severek okudum kitabı. Çünkü o farklılıkları görmek güzel bence. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder