17 Ocak 2014 Cuma

Al Sevdanı Gönlümden

         


         Al Sevdanı Gönlümden
         Hüsnü Sönmezer
         Çıngı Basın Yayın Dağıtım
        
         Sevsen depremler olurdu yüreğimde
         Gökyüzünü paramparça ederdim
         Samanyolunu indirirdim avuçlarına
         Sana yıldızlardan bir saray yapardım
         Pırıl pırıl parlardım güneş gibi
         Pırıl pırıl yaşardın sevdamla
         O sarayın içinde
         İstemedin
         Eskisi gibi yalnız kaldım
         Benimle ben
         Hadi yakıp durma yüreğimi
         Al sevdanı gönlümden
         (Arka kapak)

         2013’ten yarım kalmış bir şiir kitabıydı “Al Sevdanı Gönlümden”. Ara ara, sindire sindire okudum bu kez bir şiir kitabını. Normalde hepsini bir anda okuyup, sonra o baş dönmesiyle düşünmeyi severim. :)

         Güzeldi Egeli şairin şiirleri. Fakat ben en çok “Anı”, “Akasya Ağacı”, “Al Sevdanı Gönlümden”, “Görünmek”, “Gecikebilirsin” şiirlerini sevdim. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder