30 Ocak 2014 Perşembe

Pucca Günlük #1 Küçük Aptalın Büyük Dünyası

         


         Pucca Günlük #1 Küçük Aptalın Büyük Dünyası
         Pucca
         Okuyan Us Yayınları / Dizüstü Edebiyat
        
         “Aynaya son kez baktım, “Kızım Pucca, Allah kahretsin lan seni, çok harikasın lan sen! dedim.”
            Pucca çok ayıp!
            Pucca çok komik!
            Pucca aşık!
            Pucca beter bişi!
            Ve sonunda, papparaziler peşinde koşmadığı halde her şeyi anlattı…
            “Pucca, aferin iyi b*k yedin!”
            Pucca, hepimizin içinde olanı “Bunu ben yazmalıydım” ya da “Hah, evet ya ben bunu nasıl düşünemedim” dedirten bir hatun kişi… O gerçek bir devrimci. Bizim neslimizin çok sevdiği “Başkası olma Allah belanı versin, bir kere de kendin ol” akımının en iyi temsilcilerinden biri… Bu kitap tavsiyeler tavsiyesi… (İnsan, eli kalem tutan biri olarak inceden kıskanmıyor da değil bu kıveak kalemi :) Rahşan Gulşan / Habertürk
         Kitapta, belki ilişki koçlarının bile çıkaramayacağı tespitler, veremeyeceği nasihatler var. Filozaflara taş çıkartan aforizmalar, küfürler arasında kaynayıp gidiyor ama yakalayanı da inanılmaz eğlendiriyor. Hatta kitabın bazı yerlerinde artık gülmekten ne okuduğunuzu bilmez halde devam ediyorsunuz sayfaları çevirmeye… Pucca’nın hayatına giren birçok erkekte kendinizinkilerden de bir şeyler buluyorsunuz… Kitabı okurken, birçok yerde Pucca’yı alnından öpmek istiyorsunuz. Sizin için, sizin intikamlarınızı da alıyor sanki… Elif Ekinci / Radikal Kitap
         Ayrıldığı erkek arkadaşından intikam almak için blog’la fenomene dönüşen Pucca’nın artık kitabı da var. Pucca, yazdıkları için “Her kızın “Ay hayııır” dediği ama hepsinin yaptığı şeyleri anlatıyorum.” diyor. Fırat Karadeniz / Sabah Gazetesi
… onun aşk hayatı Sex & The City’de bile az görülür cinsten. Barış Akpolat / Hürriyet Keyif
         Blog dünyasının “celebrity”si Pucca,… ben olsam olsam Törkiş Bridget Jones olabilirim… diyor. Elif Berkoz Onyay / Milliyet Pazar
…bu yaz Dizüstü Edebiyat yazı olacak gibi… Onur Baştürk / Hürriyet Kelebek
(Arka kapak)

Dün de Ve Geri Kalan Her Şey’i bitirmiş ve yazısını yazmıştım. Açıkçası önce ikinci kitaptan başlamak çok büyük bir hataymış. (Zaten dikkat etmemiştim hangisi birinci diye.)
O kitapta da buradaki şahıslardan az çok bahsettiğinden; bu kitap bana ikinci posta oldu ve ilki kadar çok eğlenemedim.
Ama normal sırasına göre okusaydım eminim ki çok eğlenecektim.

Okudunuz mu siz bu kitabı? Blogunu da takip edin Pucca’nın. Çok eğleneceksiniz. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder