29 Ocak 2014 Çarşamba

Pucca Günlük #2 Ve Geri Kalan Her Şey

         

         Pucca Günlük #2 Ve Geri Kalan Her Şey
         Pucca
         Okyanus Yayınevi

         Türkiye’de blog denince akla ilk onun ismi geldi. Birçok insanın blog açma nedeni olurken, onu okuyan herkesin bazen dert ortağı, bazen de en çok güldüğü arkadaşı oldu.
            İlk kitabı “Küçük Aptalın Büyük Dünyası”, “blog” nedir bilen bilmeyen herkesin tatil çantasındaki yerini aldı. Pucca, ünlü-ünsüz, onu okuyan herkesi kendine hayran bıraktı. Yazdıklarını okuyan onunla birlikte öfkelendi, onunla birlikte ağladı, onun şapşallıklarına karnı ağrıyana kadar güldü. Okurlar, aylarca hikayenin devamını bekledi, Pucca ise hep mutlu bir sonu…
            Şimdi zamanı geldi, Pucca, merakla beklenen ikinci kitabı “Ve Geri Kalan Her Şey” le aramızda!
            İlkinin aksine, Pucca ikinci kitapta neyi, kimi anlatıyor kimse bilmiyor. Sürprizlerle dolu geri kalanlarda, Pucca’nın eğlenceli, komik, bazen de hüzünlü anlatımıyla günlüğün devamını okuyoruz. Yazarımız ikinci kitaptan sonra battaniyenin altından çıktı, farklı ve yepyeni bir dünyada yerini aldı.
            Şimdi biz de hep birlikte battaniyelerimizin altından çıkıp onun yeni dünyasına giriyoruz.
            (Arka Kapak)
        
         Bazen gerekli oluyor böyle kitaplar. Ama ben koca aptal dün gece serinin ikinci kitabından başlamışım. Olsun artık, oldu artık.
         İçimdeki üzüntüyü bir türlü atamadığımdan ve uzun zamandır da doya doya gülemediğim fark ettiğimden beri komik bir şeyler arıyordum. Pucca’nın da blogunu yıllardır takip ediyorum zaten ama kitaplarını okuyamamıştım daha nedense. Komik olduğuna adım gibi emin olduğumdan “Hah, en iyisi ben artık Pucca’nın kitaplarına başlayayım artık!” dedim ama hiç bakmadan ikincisinden başlamıştım. Anladığımdaysa çoktan yarı olmuştu kitap. Devam ettim ben de.
         Güzel bir kitaptı. Okurken hem hüzünlendim hem de delicesine eğlendim. Ve son zamanlarda hiç bu kadar gülmemiştim.
         Şimdi serinin birinci kitabını okuyacağım.
         Siz okudunuz mu hiç Pucca’yı? Okumadıysanız tavsiye ederim. Eğleneceksiniz. :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder