3 Mart 2017 Cuma

Ah’lar Ağacı

         


         Ah’lar Ağacı
         Didem Madak
         Metis Yayınları

         Güçlü bir el silkeledi beni sonra
     Sanırım tanrının eliydi,
      Sayamadım kaç ah döküldü dallarımdan
      Çok şey görmüşüm gibi,
      Ve çok şey geçmiş gibi başımdan
      Ah dedim sonra,    
      Ah!

      İç ses, diye söylendim
      Gel!
     Ahlar ağacından sen de biraz meyve topla.
     (Arka kapaktan)
        
         Mart ayının ilk kitabıyla merhaba;
         Didem Madak’ın daha önce de Grapon Kağıtları isimli şiir kitabını okumuştum. Onun yazısını da buradan okuyabilirsiniz.
         Bu kez de ikinci kitabı olan Ah’lar Ağacı’nı okudum. Diğer kitapta da olduğu gibi Madak’ın hüznünü iliklerinize kadar hissettiğiniz bir kitaptı.

         Didem Madak severler eminim ki çoktan okumuşlardır bu kitabını ama hala okumayanınız varsa tavsiye ederim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder